
ServiceApp
Moduli
Prodajna servisna lokacija
- Prodajna lokacija gdje se preuzimaju uređaji
- Unašanje podataka poput: vidljivog oštećenja, garancije, ugovor itd. (mogućnost slikanja) ime, prezime, adresa, IMEI uređaja, serijski broj itd.
- Otvaranje radnih naloga serviserima
- Mogućnost praćenja statusa uređaja (zaprimljeni, na čekanju, u servisu, isporučeno, završeni…)
- Voditelji mogu pratiti više lokacija (bazirano na sustavu dozvola)
- Mogućnost POS lokacije da organizira dostavu i prijevoz uređaja od POS lokacije do servisnog centra
- Automatsko obavještavanje treće strane (partnera) za prikupljanje uređaja i servisa na svojoj lokaciji
Logistika | Servis
- Praćenje cijelog procesa servisa uređaja
- Proces je kompatibilan sa smjernicama svjetskih proizvođača
- Modul je baziran na sustavu dozvola koji se lako integrira s ulogama zaposlenika u servisnom centru (svaki zaposlenik ima dozvole u skladu sa svojim zaduženjima)
- Podržavanje vanjskih servisnih centara (Mogućnost integracije sa partnerovim)
- Uvid u servisnu povijest uređaja
- Svrstavanje uređaja po vrsti, brendu, vrsti procesa (servis, prodaja…)
- Unos jamstveni listovi, skenirani dokumenti, razni prilozi…
- Praćenje tijeka uređaja između POS-a, servisa i krajnjeg korisnika
Izvoz dokumenata
- Predefinirani izvještaji o proizvođaču uređaja i lokaciji uređaja
- Izvoz u bilo kojem formatu
- Prilagođeni izvještaji poput naplate

Skladište
- Nadzor stanja skladišta i protoka roba i materijala
- Kontrola dobavljača
- Nadzor potrošnje rezervnih dijelova i materijala
- Predviđanje budućih potrebnih materijala na osnovi statističke analize
- Praćenje specifičnih dijelova prema serijskom broju- mogućnost FIFO i LIFO metode
- Povezivanje sa trećim stranama
Upravljanje radnim zadacima
- Slanje poruka ili zadataka drugim korisnicima sustava
- Dodavanje zadataka i komentara za svakog korisnika
- Operatori mogu obavijestiti korisničku podršku ili servisno osoblje s bitnim internim informacijama
- Npr. serviser definira cijenu, obavještava se call centar da kontaktira klijenta kako bi provjerio odgovara li cijena i da li želi nastaviti sa popravkom


Alarm
- Upozorenje prilikom anomalije u procesu
- Upozoravanje određenih zaposlenika o određenom uređaju
- Prilagodljivost bilo kojem koraku u procesu koji treba biti pokriven
Korisnički centar
- Brz i jednostavan način pronalaska potrebnih informacija o klijentima, uređajima ili procesima
- Povezan je sa modulom upravljanja radnim zadacima
- Interna i eksterna komunikacija s korisnicima
- Praćenje sve vanjske komunikacije
- Mogućnost obavještavanja servisera o upitima korisnika od strane operatera
Provjera statusa naloga
Klijenti prate status svog uređaja • Mogućnost ispisa podataka u različite formate • Brendirano sučelje za partnere
Mobilni operatori
Mobilni operatori
• Upravljanja zahtjevima za zamjenski uređaj (povezana s radnim nalogom originalnog uređaja)
• Opcija upozoravanja korisnika o statusima
• Upiti vezani uz mogućnost isporuke
• Potencijalna platforma za marketinške kampanje
Web servisi
Web servisi
• Sposobnost dijeljenja podataka između različitih aplikacija trećih strana
• Web usluge koje su već na raspolaganju pružaju komunikaciju s određenim dijelovima ServiceApp-a
• Jednostavan način za integraciju svih podataka u CRM i ERP sustave (jedan od najvažnijih značajki klijenata)
• Integracija sa sustavima plaćanja za plaćanje popravaka (bez garancije)
• Integracija SMS gatewaya
Partnersko sučelje
Partnersko sučelje
• Vanjska sučelja za uslugu / prodajne partnere
• Kompletna prilagodba partnerskih korisničkih sučelja i mogućih modula dozvola
• Jezik, vremenska zona, prilagodba dokumenata i izvješća po partneru
Mobilna aplikacija
Mobilna aplikacija
• Obavijesti o dodijeljenim radnim nalozima i pregled svih dodijeljenih radnih naloga
• Obrada radnog naloga
• Odabir utrošenog potrošnog materijala
• Prilaganje foto dokumentacije, pregled privitaka
• Digitalni potpis naloga
Upravljanje troškovnicima i ugovorima
Upravljanje troškovnicima i ugovorima
• Prilagođavanje prema projektnoj dokumentaciji
• Usklađivanje vanjskih cijena i internih stavki
• Mapiranje internih dokumenata i ugovora
• Prilagođavanje ugrađenih materijala prema terenskoj evaluaciji
• Generiranje statističkih izvještaja traženih materijala i raspoloživih internih materijala od dobavljača