Moduli – www.maidea.hr
 

ServiceApp


Moduli

 

Prodajna servisna lokacija

prodajna, servisna lokacija
  • Prodajna lokacija gdje se preuzimaju uređaji
  • Unašanje podataka poput: vidljivog oštećenja, garancije, ugovor itd. (mogućnost slikanja) ime, prezime, adresa, IMEI uređaja, serijski broj itd.
  • Otvaranje radnih naloga serviserima
  • Mogućnost praćenja statusa uređaja (zaprimljeni, na čekanju, u servisu, isporučeno, završeni…)
  • Voditelji mogu pratiti više lokacija (bazirano na sustavu dozvola)
  • Mogućnost POS lokacije da organizira dostavu i prijevoz uređaja od POS lokacije do servisnog centra
  • Automatsko obavještavanje treće strane (partnera) za prikupljanje uređaja i servisa na svojoj lokaciji

Logistika | Servis



  • Praćenje cijelog procesa servisa uređaja
  • Proces je kompatibilan sa smjernicama svjetskih proizvođača
  • Modul je baziran na sustavu dozvola koji se lako integrira s ulogama zaposlenika u servisnom centru (svaki zaposlenik ima dozvole u skladu sa svojim zaduženjima)
  • Podržavanje vanjskih servisnih centara (Mogućnost integracije sa partnerovim)
  • Uvid u servisnu povijest uređaja
  • Svrstavanje uređaja po vrsti, brendu, vrsti procesa (servis, prodaja…)
  • Unos jamstveni listovi, skenirani dokumenti, razni prilozi…
  • Praćenje tijeka uređaja između POS-a, servisa i krajnjeg korisnika
logistika, servis
izvjestaji

Izvještaji


  • Dnevno, tjedno, mjesečno i godišnje izvještavanje
  • Predefinirani i prilagođeni izvještaji po višestrukim parametrima
  • Izvoz datoteka u xsl formatu ( pogodno za poslovne i financijske analize)
  • Dostupnost izvještaja u svakoj fazi

Izvoz dokumenata


  • Predefinirani izvještaji o proizvođaču uređaja i lokaciji uređaja
  • Izvoz u bilo kojem formatu
  • Prilagođeni izvještaji poput naplate
skladiste

Skladište


  • Nadzor stanja skladišta i protoka roba i materijala
  • Kontrola dobavljača
  • Nadzor potrošnje rezervnih dijelova i materijala
  • Predviđanje budućih potrebnih materijala na osnovi statističke analize
  • Praćenje specifičnih dijelova prema serijskom broju- mogućnost FIFO i LIFO metode
  • Povezivanje sa trećim stranama

Upravljanje radnim zadacima


  • Slanje poruka ili zadataka drugim korisnicima sustava
  • Dodavanje zadataka i komentara za svakog korisnika
  • Operatori mogu obavijestiti korisničku podršku ili servisno osoblje s bitnim internim informacijama
  • Npr. serviser definira cijenu, obavještava se call centar da kontaktira klijenta kako bi provjerio odgovara li cijena i da li želi nastaviti sa popravkom
 

Alarm


  • Upozorenje prilikom anomalije u procesu
  • Upozoravanje određenih zaposlenika o određenom uređaju
  • Prilagodljivost bilo kojem koraku u procesu koji treba biti pokriven

Praćenje slučajeva


  • Uvid u cjelokupan servisni proces
  • Integriran s partnerskim sustavima
  • Svaki radni nalog može se nadzirati
pracenje slucajeva
korisnicki centar

Korisnički centar


  • Brz i jednostavan način pronalaska potrebnih informacija o klijentima, uređajima ili procesima
  • Povezan je sa modulom upravljanja radnim zadacima
  • Interna i eksterna komunikacija s korisnicima
  • Praćenje sve vanjske komunikacije
  • Mogućnost obavještavanja servisera o upitima korisnika od strane operatera

Provjera statusa naloga


Klijenti prate status svog uređaja • Mogućnost ispisa podataka u različite formate • Brendirano sučelje za partnere


Mobilna aplikacija

• Obavijesti o dodijeljenim radnim nalozima i pregled svih dodijeljenih radnih naloga
• Obrada radnog naloga
• Odabir utrošenog potrošnog materijala
• Prilaganje foto dokumentacije, pregled privitaka
• Digitalni potpis naloga

Upravljanje troškovnicima i ugovorima

• Prilagođavanje prema projektnoj dokumentaciji
• Usklađivanje vanjskih cijena i internih stavki
• Mapiranje internih dokumenata i ugovora
• Prilagođavanje ugrađenih materijala prema terenskoj evaluaciji
• Generiranje statističkih izvještaja traženih materijala i raspoloživih internih materijala od dobavljača

 

Zatražite profesionalno mišljenje ili analizu za vaš projekt