Studija slučaja, Linkyfi – WiFi koji privlači više potrošača u destinaciju – www.maidea.hr
 

Linkyfi


Studija slučaja | Wi-Fi koji privlači više potrošača u destinaciju

 
 

Pregled tvrtke

Trgovački centar koji je među modernijim i vodećim. Više od 450 trgovina, više od 8.500 besplatnih parkirališnih mjesta, autopraonica, kasina, kino dvorana i zabavnih sadržaja.

Izazov

Glavni izazov Trgovačkog centra bila je što bolja i kvalitetna povezanost sa svojim kupcima.

Rješenje

Implementacija „Linkyfi Location Engine-a“ za sakupljanje i obradu podataka o potrošačevim aktivnostima te Linkyfi platforma za upravljanje bežičnim mrežama i marketingom.

Rezultat

Povećan je ugled Trgovačkog centra kao pružatelja ultramoderne tehnologije.

 
 

Izazov

Da bi postigli što bolju i kvalitetnu povezanost sa svojim kupcima, bilo je potrebno prikupiti podatke o ponašanju velikog broja kupaca odjednom, analizirati ih te pristupiti kupcima bez da bude agresivno. Trgovački centar već je imao dobru Internet infrastrukturu pružajući konstantnu i brzu internet mrežu sa 300 pristupnih točaka raspoređenih po cijelom prostoru. Stoga, značajan izazov bio je iskoristiti ovu infrastrukturu još više i stvoriti učinkovito rješenje koje radi bez ikakvih problema s velikim brojem pristupnih točaka, te spajanja na istu.

Rješenje

Maidea je kao rješenje ponudila Linkyfi Location Engine kao pametno Wi-Fi rješenje za otkrivanje i lociranje ugrađenih Wi-Fi uređaja. Grupira sakupljene podatke sa pristupnih točaka u stvarnom vremenu i pokazuje podatke u obliku Wi-Fi korisničkih ruta i „heat mapa“. To je također alat za analitiku koji u stvarnom vremenu pruža statističke podatke o kupcima te broju lokacija i prijavljenih kupaca kao i kupaca koji su u dometu Wi-Fi-a. Linkyfi je rješenje za Wi-Fi upravljanje i moćna marketinška platforma.

Logiranjem kroz brendirane „captiv portale“, kupcu je omogućen pristup Wi-Fi-u, a Linkyfi ih preusmjerava da postave URL stranicu. Linkyfi također segmentira kupce po demografiji te na temelju tih podataka omogućuje personalizirane marketinške kampanje na temelju njihovog ponašanja u prostoru.

Znajući točnu lokaciju korisnika, omogućeno je slanje ne samo personaliziranih poruka, nego poruka baziranih na lokaciji u stvarnom vremenu. To uključuje slanje „push“ obavijesti sa određenim akcijama ili sniženjima kada kupac prolazi kraj određene lokacije te navigiranje putem mape i do točnog mjesta po njihovoj želji.

Rezultat

Opipljiva korist za trgovački centar je mogućnost promatranja ruta pojedinačnih kupaca i protok kupaca kroz cijelu lokaciju. Zahvaljujući tim podacima klijent ima sve potrebne informacije o svojim kupcima i što oni traže. Linkyfi je omogućio potpuno povezivanje sa kupcima, značajno povećanje njihovog korisničkog iskustva i uštede vremena.

Također, poboljšala se efektivnost marketinških kampanja. Sa svim podacima o kupcima maksimizirali su se prostori za reklame, prodajne štandove. Nije se povećao samo profit od oglašavanja, nego se vide podaci o dosegu marketinških kampanja. Linkyfi pruža veliki raspon marketinških i komercijalnih mogućnosti.