Studija slučaja, ServiceApp – Servis Hvac uređaja – www.maidea.hr
 

ServiceApp


Studija slučaja | Servis HVAC uređaja

 
 

Pregled tvrtke

Tvrtka je ovlašteni servis i distributivni partner vodećeg japanskog proizvođača klimatizacijskih uređaja. Tvrtka je aktivna od 2009. godine, a trenutno zapošljava više od 40 zaposlenika. Tvrtka ima promet od 15 milijuna kuna.

Izazov

Tvrtka je imala potrebu za učinkovitim i kvalitetnim rješenjima za praćenje radnih naloga za servise, stanja skladišta, lokaciju radnika na terenu sa mogućnošću detaljnih izvješćivanja. Jedna od presudnih potreba za izvještavanjem bili su jamstveni zahtjevi prema proizvođaču. Također, rješenje se trebalo integrirati sa postojećim sustavima, kako bi se pratili rezervni dijelovi.

Rješenje

Rješenje je omogućilo automatizaciju procesa servisa, praćenje uređaja te upravljanje skladištem.

Rezultat

Rezultat je bilo potpuno i fleksibilno praćenje i upravljanje servisnim procesima. Vlasnicima je poboljšana vidljivost procesa, a izbjegnuta je i skupa ručna obrada i unos zahtjeva.

 
 

Izazov

Tvrtka je koristila ručne unose kako bi pratila svoj servisni proces. Vlasnici su zahtijevali detaljno izvještavanje o servisnom procesu kako bi se nosili sa jamstvenim zahtjevima, rezervnim dijelovima i statusu uređaja. Izvještavanje je do sada rađeno ručno. Vlasnici su zahtijevali da u stvarnom vremenu budu u stanju pratiti proces servisa kako bi poboljšali učinkovitost poslovanja. Također je došlo do problema s upravljanjem skladištem. Rezervni dijelovi su izvađeni iz skladišta, ali nakon toga nije bilo izvješća o korištenju tih rezervnih dijelova ili položaju dijelova. S druge strane, vlasnici nisu znali koliko dugo radnicima treba da servisiraju određeni uređaj.

Rješenje

Tvrtka je odlučila implementirati Maidea ServiceApp kao osnovno poslovno rješenje. Maidea je implementirala sve funkcionalnosti ServiceApp-a kako bi pružila maksimalnu korist tvrtki. ServiceApp je pružio uvid u stanje na skladištu i omogućio vođenje stanja na skladištu. Pregled materijala je moguće dobiti po skladištu i radnim nalozima čime se dobio uvid i u materijal koji se trenutno nalazi u kombiju ili na terenu. Moguće je pratiti lokacije te se vodi točna evidencija montiranog materijala po lokaciji.

Servisno osoblje koristi modul ServiceApp za traženje rezervnih dijelova koji im se zatim dodjeljuju u njihovo osobno skladište unutar ServiceApp-a. Tada moraju dodijeliti rezervne dijelove radnom nalogu, vratiti ih u glavno skladište ili ih čuvati za kasnije - ali svaki se rezervni dio prati i nadzire.

Budući da se svaki korak procesa automatski prijavljuje vlasnicima, nije bilo potrebe za ručnim izvješćivanjem, koje je do tada bilo nepotrebno.

Rezultat

Maidea ServiceApp jednostavno je rješenje za upotrebu i automatizaciju procesa unutar tvrtke. Pojednostavljeno je praćenje uređaja koji se servisiraju kao i korištenje rezervnih dijelova. ServiceApp je također omogućio tvrtki automatizaciju brojnih zadataka kod obrade podataka, posebno kod jamstvenih zahtjeva. Međutim, također je otvorio čitav niz novih mogućnosti.