Studija slučaja, ServiceApp – Servisi – www.maidea.hr
 

ServiceApp


Studija slučaja | Servis elektroničkih uređaja

 
 

Pregled tvrtke

Tvrtka je nacionalni servisni centar za niz elektroničkih uređaja različitih marki. Tvrtka je aktivna od 2005. godine, a trenutno zapošljava više od 130 zaposlenika. Organizacija ima promet od 40 milijuna eura.

Izazov

Tvrtka je imala potrebu za učinkovitim rješenjima u svrhu upravljanja postprodajom kako bi se pratili procesi servisiranja uređaja s naprednim mogućnostima izvješćivanja. Jedna od presudnih potreba za izvješćivanjem bili su jamstveni zahtjevi prema proizvođačima. Također, rješenje se trebalo integrirati s ERP rješenjem kako bi se pratili rezervni dijelovi.

Rješenje

Rješenje je omogućilo automatizaciju procesa, praćenje uređaja i potraživanja te upravljanje skladištem.

Rezultat

Rezultat je bila potpuna i fleksibilna integracija sustava. Vlasnicima je poboljšana vidljivost procesa, a izbjegnuta je skupa ručna obrada.

 
 

Izazov

Tvrtka je koristila ERP kako bi pratila svoj servisni proces. Proizvođači uređaja zahtijevali su detaljno izvješćivanje o servisnom procesu kako bi se nosili sa jamstvenim zahtjevima. Izvješćivanje je rađeno ručno. Problem je bio što proizvođači uređaja zahtijevaju da u stvarnom vremenu budu u stanju pratiti proces servisa kako bi poboljšali KPI. Također je došlo do problema s upravljanjem skladištem. Rezervni dijelovi su izvađeni iz skladišta, ali nakon toga nije bilo izvješća o korištenju tih rezervnih dijelova ili položaju dijelova. S druge strane, korisnici nisu bili zadovoljni jer nisu mogli provjeriti status popravka uređaja, a pozivni centar imao je velik problem u praćenju pojedinačnog uređaja.

Rješenje

Tvrtka je odlučila napraviti Maidea ServiceApp kao osnovno poslovno rješenje. Maidea je implementirala cijele funkcionalnosti ServiceApp kako bi pružila maksimalnu korist tvrtki. Sada svaki dolazni uređaj ima jedinstveni radni nalog unutar ServiceApp-a koji se zatim koristi za praćenje uređaja kroz postupak. Za svaku radnju koja se izvodi na uređaju (primljen, prebačen na servis, servis, servis na čekanju itd.) nalazi se priloženo izvješće. Svaki korak procesa, svaka promjena statusa može se pratiti i prijaviti proizvođaču. Korisnik također može pratiti uređaj pomoću web aplikacije.

Servisno osoblje koristi modul StorageApp za traženje rezervnih dijelova koji se zatim dodjeljuju u svoje osobno skladište unutar ServiceApp-a. Tada moraju dodijeliti rezervne dijelove radnom nalogu, vratiti ih u glavno skladište ili ih čuvati za kasnije - ali svaki se rezervni dio prati i nadzire. Status skladišta preuzima se iz ERP-a, a za svaku izmjenu automatski se natrag izvješćuje ERP kako bi se omogućilo potpuno financijsko praćenje.

Budući da se svaki korak procesa automatski prijavljuje proizvođaču, nije bilo potrebe za ručnim izvješćivanjem koje je bilo skupo i dugotrajno.

Rezultat

Maidea ServiceApp rješenje je jednostavno je za upotrebu i fleksibilno te je tvrtki pružilo savršeno rješenje za svoje poslovne potrebe. Dostavlja automatizaciju i besprijekornu integraciju koja je bila potrebna. ServiceApp je također omogućio tvrtki automatizaciju brojnih zadataka kod obrade podataka, posebno kod jamstvenih zahtjeva. Međutim, također je otvorio čitav niz novih mogućnosti.