Studija slučaja, StoreApp – Web shop elektroničkih uređaja – www.maidea.hr
 

StoreApp


Studija slučaja | Web shop elektroničkih uređaja

 
 

Pregled tvrtke

Tvrtka je nacionalni servisni i prodajni centar za niz elektroničkih uređaja različitih marki. Tvrtka je aktivna od 2005. godine, a trenutno zapošljava više od 130 zaposlenika. Organizacija ima promet od 40 milijuna eura.

Izazov

Tvrtka je imala potrebu za boljim i naprednijim rješenjem. Jedna od presudnih potreba je bilo povezivanje svih procesa s web trgovinom. Rješenje je trebalo poboljšati doživljaj online kupnje za kupce, te olakšati upravljanje procesima i izvještavanje.

Rješenje

Rješenje je omogućilo automatizaciju procesa, praćenje skladišta, upravljanje sadržajem te je omogućilo marketinške aktivnosti.

Rezultat

Rezultat je bila potpuna automatizacija i povezanost procesa nabave i prodaje. Omogućeno je izvještavanje, integracija sa sustavima plaćanja, povećanje marketinških aktivnosti i upravljanje korisnicima.

 
 

Izazov

Tvrtka je postojeću web trgovinu željela zamijeniti novim i boljim rješenjem. Trebalo je poboljšati marketinške aktivnosti usmjerene prema kupcima i olakšati praćenje kupaca i pošiljaka.

Procesi nisu bili automatizirani zbog čega je došlo do problema u upravljanju skladištem, a nije postojala veza s ERP sustavom niti direktnog pristupa na bazu podataka. Podatke je bilo potrebno ručno unositi čime se produljivalo vrijeme trajanja procesa. S druge strane, korisnicima nisu bile lako vidljive akcije te nisu lako mogli pretraživati i filtrirati proizvode.

Postojeće rješenje nije omogućavalo povezivanje s dostavnim službama i partnerima te automatsko praćenje istih što je bilo moguće riješiti putem StoreApp-a.

Rješenje

Tvrtka je odlučila napraviti Maidea StoreApp kao osnovno rješenje za web trgovinu. Maidea je implementirala cijele funkcionalnosti StoreApp-a kako bi pružila maksimalnu korist tvrtki.

Sada je moguće kreirati i uređivati kategorije i podkategorije proizvoda te akcije proizvoda. Moguće je definirati različite opcije po svakom artiklu, uređivati raspored prikaza i vršit masovni upload ili upload Excel datoteke. Uređeno je sučelje za korisnika čime je sad moguće registrirati se u web trgovinu na više različitih načina (Facebook, Google+…), izvršena je integracija s Google Analytics-om te je moguće kreirati bannere i upravljati njima.

Poboljšan je sustav izvještavanja, upravljanje skladištem i dokumentima te je napravljena sinkronizacija s ERP sustavom i sustavima plaćanja. Rješenje je omogućilo dodjeljivanje rabatne politike prema kategorijama proizvoda različitim B2B partnerima.

Rezultat

Maidea StoreApp rješenje je jednostavno za upotrebu i fleksibilno te je tvrtki pružilo savršeno rješenje za svoje poslovne potrebe. Pružilo je potrebnu automatizaciju procesa čime se je osigurao kontinuitet poslovanja.

StoreApp je tvrtki omogućio bolje marketinške aktivnosti na web-u i lakše kreiranje i upravljanje sadržajem.