Maidea IT solutions | Razvoj poslovnih web aplikacija
 

O nama


TRANSFORMING IDEAS. TRANSFORMING YOUR BUSINESS.

 
 
 

 

MAIDEA je tvrtka osnovana 2003. godine, sa sjedištem u Zagrebu, specijalizirana za razvoj softverskih rješenja s korisnicima u cijelom svijetu. Orijentirani smo na podršku procesima u poslovanju te implementacijom naših rješenja osiguravamo korisnicima optimizaciju, automatizaciju, nadzor i detaljno izvještavanje kroz sve korake poslovnih procesa.

Integrirani poslovni portfelj omogućuje nam da tehnologije koje smo primjenjivali u razvoju vlastitih rješenja i proizvoda usmjerimo na izradu pojedinačnih informacijskih sustava optimiziranih prema specifičnim potrebama svakog korisnika.

Naš rad, metodologija poslovanja i inovativna ICT rješenja jačaju poslovnu kulturu naše tvrtke i njezin fokus usmjeravaju na pružanje najboljih usluga našim korisnicima.

MAIDEA tim čine predani i certificirani stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom iz sektora telekomunikacija, sigurnosti i javnih službi. Kontinuirani razvoj ljudskih resursa te tehničkih znanja i kompetencija osiguravaju naš poslovni rast. Poštivanje suvremenog upravljanja IT uslugama temeljeno je na projektno orijentiranoj metodologiji, dok naš tim koristi ITSM (IT Service Management), ISO 9001, ISO 20000 i ISO 27001 smjernice u pružanju najboljih usluga našim korisnicima.

 

Misija

Primjenom inovativnih tehnologija i vlastitih ICT rješenja postati regionalni lider s područja prodajnih te postprodajnih procesa i usluga.

 

OPSEG POSLOVANJA

Svi MAIDEA proizvodi i usluge mogu se lako integrirati u sva poslovna okruženja, te se zbog njihove prilagođene arhitekture mogu koristiti i implementirati u velike tvrtke, telekome i državne organizacije zadovoljavajući sve potrebne standarde implementacije.

S obzirom na navedeno, naš poslovni portfelj obuhvaća tri ključna područja:

1. Rješenja i aplikacije za upravljanje postprodajnim procesima
2. Online prodajna rješenja
3. Rješenja po mjeri


Naš tim koristi ITSM (IT Service Management), ISO 9001, ISO 20000 i ISO 27001 smjernice u pružanju najboljih usluga našim korisnicima.